Zie jij door de bomen het bos niet meer? Loop je over in het werk en kun je wel wat hulp gebruiken bij je marketing en communicatie of bij administratieve en/of secretariële klussen? Jij kunt mij inhuren – op afstand – als jouw virtuele assistent. Ik kan de taken oppakken waar je zelf geen tijd (meer) voor hebt. Ik werk op freelance basis, je zit dus nergens aan vast. Dat geeft als groot voordeel dat je geen vaste kosten én geen werkgeversrisico’s hebt. Ik ben al in te huren vanaf 3 uur per maand, maar ook een vast aantal uren periodiek per week of maand is mogelijk.
Ik kan jou ondersteunen op de volgende gebieden:
Social media management
- Opzetten/bijhouden van een social media kanalen (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest en LinkedIn).
- Plannen/plaatsen van berichten op regelmatige basis. Hiervoor kan ik per maand een social media contentkalender opstellen.
- Beantwoorden en modereren van reacties (webcare).
- Opzetten en beheren van online advertenties via Google, Facebook, Instagram, TikTok en LinkedIn.
Website beheer
- Beheer website (door middel van diverse CMS-systemen, waaronder WordPress).
- Schrijven van blogs.
- Redigeren en optimaliseren van teksten.
- Bewerken van beelden.
Marketing & communicatie
- Nieuwsbrieven opstellen en versturen.
- Organisatie en coördinatie van bijeenkomsten en events.
- Content creëren voor diverse communicatie uitingen (tekst, beeld, video).
- Organiseren van bijeenkomsten en evenementen.
- Opzetten van persberichten en PR-werkzaameden.
- Online en offline zichtbaarheid verbeteren.
Administratief & secretarieel
- Opmaken van presentaties (o.a. PowerPoint) en andere digitale middelen.
- Opzoeken/invoeren van gegevens.
- E-mail en agenda beheer.
- Boeken van zakenlunches, reizen en hotels.
- Overige secretariële en administratieve werkzaamheden.